Menu opener

Ajuda i contacte

Abans de la meva estada
  • Després de completar el procés de reserva no he rebut una confirmació en el meu correu electrònic Com puc comprovar que la meva reserva s'ha realitzat correctament?

    Un cop finalitzada la reserva rebrà un email de confirmació, en cas de no rebre-pot contactar amb nosaltres per email esp-info@hotelbb.com o per telèfon +34 902 02 31 20

  • Com saber si hi ha un hotel B&B prop de la ciutat que vaig a visitar?

    Introdueix la destinació en la barra de recerca o fes clic directament en un dels links "Al meu voltant per aquesta nit" o "Tots els hotels al mapa" a la pàgina principal.

  • Quin és l'horari d'atenció al client?

    Vostè rebrà atenció personalitzada les 24 hores del dia qualsevol dia de la setmana, podeu trucar al telèfon de l'hotel directament o al telèfon de la nostra central de reserves: +34 902.023.120.

  • Quines són les condicions generals de venda en hotel-bb.es ?

    Les nostres condicions de venda les pot trobar a la confirmació de la reserva. També pot trobar-les al següent enllaç: Condicions generals de venda

  • He de donar les dades de la meva targeta bancària per fer una reserva a la seva web?

    Així és, no podem registrar i garantir la reserva llevat que introdueixi les dades de la seva targeta bancària. No obstant això, tingui la seguretat que tota la informació bancària serà encriptada en format SSL. Acceptem qualsevol targeta de crèdit o dèbit, excepte American Express o Diners Club.

  • Fins quan puc reservar online una habitació?

    No hi ha límit de temps per realitzar una reserva online, de fet podrà realitzar sempre que el web li mostri disponibilitat.

  • Com puc reservar una habitació en un B&B hotel?

    La reserva es pot realitzar:

    • Per telèfon, trucant a la nostra central de reserves: +34 902 02 31 20 o directament amb l'hotel escollit. Per a això pot trobar un llistat amb tots els contactes en aquest enllaç LINK.
    • Per email esp-info@hotelbb.com
    • En la nostra web: www.hotelbb.com, en només 4 passos: A la barra de recerca cal omplir destinació o nom de l'establiment, data d'entrada, data de sortida, nombre d'habitacions, quantitat d'adults i de nens que ocuparan l'habitació i prémer al botó "buscar".

    PAS 1 - Habitacions i Preus: Seleccioneu l'habitació i tarifa desitjada.

    PAS 2 - Opcions: Inclogui extres o peticions especials a l'hotel.

    PAS 3 - Detalls Personals. Incloure les dades del client. En aquest cas pot omplir el formulari crear un perfil de compte a B & B Hotels o accedir al perfil ja creat.

    PAS 4 - Pagament. Omplir les dades de la targeta bancària per a ser utilitzades com a pagament / garantia de la seva reserva (les targetes American Express i Diners Club no són acceptades). Finalitzada la reserva se us mostrarà el nº de la seva reserva i rebrà un email de confirmació.

  • Quina diferència hi ha entre la tarifa reembolsable i la no reembolsable?

    En B&B Hotels t'oferim dos tipus de tarifa:

    • Reemborsable o flexible. Aquesta tarifa li permet canvis i cancel·lacions fins a un dia abans del check in abans de les 18 hrs (hora local de l'hotel).
    • No reemborsable. Si realitzes la teva reserva amb una antelació mínima pots beneficiar-te d'aquesta tarifa que té una sèrie de condicions especials. La reserva d'aquesta tarifa implica el pagament immediat a través de targeta de crèdit / dèbit i no admet canvis ni cancel·lacions.
  • Quantes habitacions i nits puc reservar al mateix temps a través del web?

    Per a reserves de més de 4 habitacions i / o més de 7 dies d'estada, l'hotel es reserva el dret de cobrar una nit en concepte de garantia i / o aplicar condicions especials. Per a aquest tipus de reserves és convenient realitzar la reserva directament amb l'hotel escollit.

  • Les mascotes tenen suplement?

    En el cas que l'hotel permeti l'accés amb mascotes, portarà un suplement, per a això cal consultar-lo i confirmar-ho prèviament amb l'hotel.

  • ¿Com puc consultar, modificar o cancel·lar la meva reserva a www.hotelbb.com?

    A la nostra web podrà consultar, modificar o cancel·lar les reserves que hagi realitzat a través del web. Si la reserva s'ha realitzat directament amb l'hotel o mitjançant la nostra central de reserves, la cancel·lació o modificació s'ha de fer de la mateixa manera.

  • Puc reservar online i trucar a l'hotel directament per cancel·lar o modificar la reserva?

    Vostè pot reservar online i cancel·lar o modificar la seva reserva directament amb l'hotel, per a això ha d'indicar que la reserva va ser realitzada a través del web.

  • He perdut el meu nº de confirmació, Com puc consultar, canviar o cancel·lar la meva reserva?

    Podeu trobar el seu número de reserva que ha realitzat en línia:

    • En el correu electrònic de confirmació que rebrà un cop finalitzi la reserva.
    • En el seu compte a hotelbb.com, per a això haurà d'iniciar sessió amb les seves claus i accedir a l'apartat "les meves reserves".
    • Posant-se en contacte directament amb l'hotel que s'ha reservat (recordeu indicar que aquesta reserva es va realitzar al web www.hotelbb.com)
  • M'ha sorgit un problema amb la web www.hotelbb.com, Què puc fer?

    En el cas de no trobar solució en línia al seu problema, notifiqui-ho a la recepció de l'hotel el més aviat que pugui i farem tot el possible per resoldre-ho de la forma més ràpida.

Durant la meva estada
  • Quin horari té l'esmorzar?

    La majoria dels nostres hotels ofereixen un complet bufet d'esmorzar, pot consultar l'horari en la fitxa de cada hotel.

  • Com puc ampliar la meva estada?

    Vostè pot ampliar la seva estada, sempre subjecte a disponibilitat de l'hotel per a les dates:

    • Des del seu compte a www.hotelbb.com, a la secció "els meus reserves" pot localitzar la reserva que vol ampliar, seleccionar-la i estendre la seva reserva.
    • Directament amb la recepció de l'hotel seleccionat abans i durant la seva estada abans de les 12.00 hrs del dia de la sortida
    • O en la nostra central de reserva al telèfon: +34 902.023.120.
  • No he reservat el meu esmorzar, podria incloure posteriorment?

    Efectivament pot incloure l'esmorzar en qualsevol moment, per a això s'ha de posar en contacte amb la recepció de l'hotel.

  • Com ús el WiFi gratuït a B&B Hotels?

    Feu clic en el següent enllaç per veure les condicions d'ús del servei de WiFi gratuït a B&B Hotels España y Portugal >> ENLLAÇ

Després de la meva estada
  • Com puc deixar la meva opinió al web www.hotelbb.com?

    Si heu fet la seva reserva al nostre web, després de la seva estada vostè rebrà una enquesta de satisfacció, perquè pugui valorar la seva estada. La seva resposta es mostrarà a la nostra web dins dels 3 dies següents al fet que la rebem (després de la moderació de B & B Hotels España y Portugal)

  • Com puc trobar els meus reserves anteriors?

    Si vostè ha realitzat les reserves online, pot trobar-les al menú "els meus reserves".

  • No recordo la contrasenya del meu compte de B&B Hotels, què puc fer?

    Per recuperar les seves dades d'accés, ha d'iniciar el procés en l'apartat "contrasenya oblidada", introdueixi l'email que hagi utilitzat en el seu registre i en breu rebrà una nova contrasenya per email.