1. Com puc reservar a la web?

Si coneixes el B&B Hotel on voleu reservar selecciona-, o bé, deixa l’opció de ‘Tots’.
Introdueix la data d’arribada i la data de sortida.
Si tens un codi promocional introdueix a la casella corresponent.
Fes clic a ‘Reserva’.
Pots seleccionar els tipus d’habitacions i tarifes que t’interessen, així com el nombre d’adults, nens i nadons. O bé, seleccionar els paquets que t’interessin.
Fes clic a ‘Afegir’ i en ‘La meva reserva’ pots observar les habitacions afegides a la teva cistella i veure els seus detalls en fer clic a ‘Veure detall’.
Si la informació és correcta fes click a ‘Finalitzar’.
Omple el formulari amb les teves dades personals i forma de pagament i no oblidis introduir el codi que es mostra al camp corresponent, això ens ajuda a que no es realitzin reserves de forma automatitzada.
Excepte en cas de Reservar Habitacions No reemborsables recorda que NO es farà cap càrrec a la teva targeta sinó que pagaràs directament a l’hotel.
Si necessites fer canvis en la reserva, fes click a ‘Volver’ i si tota la informació és correcta, fes click a ‘Finalitzar’
Rebràs un correu electrònic immediat amb la confirmació de la reserva.

2. Què és el Codi de promoció?

El codi promocional és opcional i és un conjunt de caràcters relacionats amb una oferta en particular. Si tens un codi de promoció introdueix en aquest camp.

3. Puc fer la reserva amb targeta de dèbit?

Per descomptat. Pots fer la reserva amb targeta de crèdit i de dèbit Master Card i Visa.

4. És segur fer la reserva amb targeta a través de la pàgina web?

Així és. És segur reservar a la nostra web perquè les dades de la targeta de crèdit es codifiquen a través d’un servidor segur (thawte®).

5. Com és la Política de cancel·lació?

Pots cancel·lar la teva reserva sense despeses fins a les 18h del dia anterior a la seva arribada. En cas de cancel·lació posterior o no presentació, es carregarà l’import corresponent a la primera nit a la targeta de crèdit facilitada com a garantia en concepte de despeses de cancel·lació i la resta de nits quedaran cancel·lades.

6. Com puc modificar o cancel·lar la reserva?

Al web de B&B Hotels Fes clic a ‘Cancel·la o modifica la reserva’ i introdueix el teu email i el No. localitzador que se’t va enviar al mail de confirmació.
Fes clic a ‘Enviar’
Si desitges Modificar la reserva fes clic a ‘Modificar’, realitza les modificacions que desitgis i fes click a ‘Finalitzar’
Si desitges Cancel teva reserva fes clic a ‘Cancel·la’

7. Puc reservar l’hotel per telèfon?

És clar, estarem encantats d’atendre’t per telèfon al 902 02 31 20 però també pots reservar online. T’aconsellem que facis la teva reserva a través del nostre web ja que les ofertes més especials només les trobaràs a través de sidorme.com

8. Com es fa el pagament de l’habitació?

El pagament de l’habitació es fa directament a l’Hotel. Excepte en cas de reservar Habitacions No reemborsables en les quals el càrrec es fa al moment de fer la teva reserva online.

9. Què inclou l’habitació?

Les habitacions són modernes, funcionals amb parquet laminat amb una alta atenuació acústica, tèrmica i climatització individual. Totes elles disposen de TV LCD, un confortable llit amb base entapissada, taula de treball i un ampli bany de disseny amb dutxa o banyera, serveis de tovalloles i gel de dutxa.

10. Està l’esmorzar inclòs?

L’esmorzar no està inclòs, excepte en les promocions amb esmorzar inclòs que ho especifiquin. Però sempre tens l’opció d’esmorzar un ampli bufet continental cada matí. No cal reservar amb antelació. Es tracta d’un Buffet Continental que se servirà de les 6:00h a les 10:30h de dilluns a divendres i de 6:00h a les 11:30h els caps de setmana. Si necessites esmorzar abans només has de demanar a la recepció de l’hotel. No tots els hotels disposen d’aquest servei.

11. Puc escollir el tipus de llit de la meva habitació?

Sí, però has de tenir en compte que totes aquestes peticions es concediran segons disponibilitat de l’hotel.

12. Es disposa d’habitacions adaptades per a persones amb discapacitat?

Sí, B&B Hotels compta amb habitacions totalment equipades i funcionals.

13. A quina hora és l’entrada (Check-in) a l’Hotel?

En B&B Hotels et fem la teva estada més fàcil amb un Fast Check-in a partir de la 14 Hrs. i tens la teva reserva garantida fins a les 18 hrs. En cas que vagis a arribar més tard avisa a la recepció de l’hotel.

14. A quina hora és la sortida (Check-out) de l’Hotel?

El check-out és fins a les 12hrs. i hi ha disponible late check-out. Consulta a recepció per la tarifa i horari.

15. Puc deixar l’equipatge a l’hotel després de fer la sortida (Check Out)?

Per descomptat, en cada establiment disposem d’una sala on podem guardar l’equipatge fins que us calgui. No té cost addicional.

16. Hi ha tarifes especials per a Empreses i Grups?

B&B Hotels Hotels pensa en les empreses i en els Grups que busquen una tarifa especial en qualsevol dels nostres hotels. Us assignarem un gestor de compte que us oferirà la tarifa més adequada a les vostres necessitats. Per a això, necessitem que omplis el formulari que es troba a la nostra web i us contactarem per oferir-vos la millor proposta.

17. En què consisteix el Programa privilegis?

B&B Hotels Privilegis et premia des de la primera reserva per ser un fidel client. Només has d’omplir un senzill formulari per a beneficiar-te d’ofertes puntuals especials com una nit gratis cada 10, gaudir de la nostra sala de reunió 2 hores gratis, cafè gratis les 24 hores, WiFi gratuït a tot l’hotel i els nens dormen gratis a l’habitació dels pares (fins als 12 anys, un nen màxim)

18. Quins serveis puc demanar a recepció?

B&B Hotels t’ofereix servei personalitzat a recepció les 24 hores i aquí pots demanar el servei d’assecador, planxa, amenities i bugaderia.
També en recepció pots informar-te sobre què fer a la ciutat i comprar entrades per als llocs culturals i d’oci més interessants de la ciutat.

19. Els nens tenen descomptes especials?

En B&B Hotels els nens són importants, per això, els nens menors de 12 anys podran allotjar-se de forma gratuïta utilitzant els llits existents. A més, al moment de fer la teva reserva pots demanar bressols o llits supletoris de forma gratuïta.

20. ¿Hi ha aparcament a l’Hotel?

Tots els B&B Hotels tenen pàrquing exterior disponible i és totalment gratuït. El nostre B&B Hotels de Granada i Granollers també té aparcament interior.

21. Hi ha Internet (WiFi) disponible a l’hotel?

Tots els B&B Hotels tenen WiFi disponible i és totalment gratuït.

22. Hi ha sales de reunió a l’Hotel?

La majoria dels B&B Hotels compten amb una sala de reunió. Consulta a recepció tarifa i la disponibilitat.

23. Quins serveis puc gaudir dins de l’hotel?

B&B Hotels et fa la vida millor i t’ofereix servei personalitzat les 24 hores. També compta amb un racó de jocs per a nens, zona de descans amb televisió TDT, sala de reunió, un business corner per connectar-se a internet, exposicions d’art i activitats culturals, biblioteca i punt d’intercanvi de llibres. A més, l’hotel disposa d’un autoservei de Snack fred i calent les 24 hores. No oblidis que en tots els B&B Hotels trobaràs de forma totalment GRATUÏTA WiFi, Parking i Cafè 24 hores.

24. Hi ha gimnàs a l’Hotel?

No, però pregunta a recepció pels convenis que l’Hotel té amb diferents gimnasos, centres esportius i piscines.

25. ¿L’Hotel compta amb servei a l’habitació?

Els B&B Hotels disposen d’un autoservei de Snack fred i calent les 24 hores. O bé, des del teu habitació pots demanar servei a restaurants que ofereixen servei a l’hotel com Telepizza. Consulta a recepció els convenis amb altres restaurants que ofereixen aquest servei.

26. Quins tipus de pensió té l’hotel?

B&B Hotels ofereix bufet d’esmorzar continental i autoservei de Snack fred i calent les 24 hores.

27. Es permet l’accés amb animals de companyia?

No es permet l’accés a animals de companyia si en la descripció de l’hotel no s’especifica el contrari.